Aimer - I beg you English lyrics/translation

Pada kali ini saya mau share tentang Aimer - I beg you English lyrics/translation. Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :
Yagate kirakira yume no naka
Kuchite yuku hikari wa anata ni todoku hazu dakara
Mabushikute namida ga tomaranai
Nee douka soba ni ite dorodarake no te wo totte
Soon within a sparkling dream.
The rotting light should be able to reach you after all.
It's to radiant, tears won't stop coming.
Hey, please be at my side and take my muddy hands...

____

No official lyrics published at this moment and these lyrics are reproduced by ear. 

Aimer - I beg you English lyrics/translation
Japanese lyrics

from New Song Lyrics https://newsongslyric.blogspot.com/2018/12/aimer-i-beg-you-english.html
via Nasuha Blog

Aimer - I beg you English lyrics/translation

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang Aimer - I beg you English lyrics/translation

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah http://nasuhafikri.blogspot.com/2018/12/aimer-i-beg-you-english.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top