Congratulations Team India and Sachin Tendukar !!!

Pada kali ini saya mau share tentang Congratulations Team India and Sachin Tendukar !!!. Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :
WOOOOOOOOW....

India has won the much awaited Cricket World Cup after 28 years !!!

Congratulations to Team India for this amazing achievement.

Sachin Tendulkar, has proved that he is "The God of Cricket" and won the World Cup in his last world cup match !!!

Sachin, you have been an inspiration for one whole generation. Hats off, and a billion salutes to Sachin, the greatest cricketing legend ever.

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang Congratulations Team India and Sachin Tendukar !!!

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah https://nasuhafikri.blogspot.com/2011/04/congratulations-team-india-and-sachin.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top