grilled chicken butter ( ayam bakar mentega )

Pada kali ini saya mau share tentang grilled chicken butter ( ayam bakar mentega ). Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :


Ingredients grilled chicken butter :
3 pieces of chicken thigh upper bottom
1 teaspoon lemon juice

Deep soaking Ingredients:
3 cloves garlic, crushed
2 cm ginger, crushed
3 tablespoons soy sauce
2 tablespoons tomato sauce
1 teaspoon soy sauce
3/4 teaspoon salt
1/4 teaspoon ground pepper
3 tablespoons margarine, melted

How to make grilled chicken butter :
Separate the chicken from the bones. Set aside
Marinate the chicken with lime juice. Add the marinade ingredients. Let stand 1 hour.
Grilled chicken on oiled pan surging while the marinade ingredients until fragrant. Cut into pieces.

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang grilled chicken butter ( ayam bakar mentega )

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah https://nasuhafikri.blogspot.com/2013/10/grilled-chicken-butter-ayam-bakar.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top