119.KRANA GUSTI KULA

Pada kali ini saya mau share tentang 119.KRANA GUSTI KULA. Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :
119.KRANA GUSTI KULA
( Kidung Pasamuan Jawi / KPJ / lirik KPj )

Krana Gusti kula, Injil ngrembaka;
yeku tuking iman, sumber kraharjan;
gesang cinakapan wah linuberan,
nugraha punikamaremken nyawa

2. Gusti paring sabda kebak sih-tresna;
   Roh Paduka mbuka pamireng kula;
   ndadar mrih kuwawa nyingkiri dosa,
   marengna kav&ila dumugèng swarga.

3. Gusti, kula girang tampi pepadhang;
   kamardikan wetah, nuwuhken bingah.
   kula kaparengna tansah sih—setya,
   murih datan keridhat nggunggung Paduka.

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang 119.KRANA GUSTI KULA

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah https://nasuhafikri.blogspot.com/2018/03/119krana-gusti-kula.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top