123. KULA PITADOS MRING GUSTI

Pada kali ini saya mau share tentang 123. KULA PITADOS MRING GUSTI. Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :
123. KULA PITADOS MRING GUSTI
( Kidung Pasamuwan Jawi / KPJ / lirik KPJ )

Kula pitados mring Gusti, peparang ingkang kekah.
saestu kula ungseni, dimen  rineksa tansah.
Nadyan ombak nggegirisi, kula datan kuwatos.
Prahara nguber jaladri, kula tatag ing batos.

Reff.
  Kula tansah sumelang; Gusti tan nilar kula.
  wajib kawula cumandhang, gesang manut sabdanya.
 
2. Kula pitados mring Gusti, dalah sengkut makarya.
   Ngrerancang wah mbudidaya, tan kendhat ing pandonga.
   Siyaga tansah leladi ing sakatoging driya.
   Gusti ingkang minangkani, kula dados sembada.

    Reff....

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang 123. KULA PITADOS MRING GUSTI

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah https://nasuhafikri.blogspot.com/2018/03/123-kula-pitados-mring-gusti.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top