143. YEN KULA SUMREP, O GUSTI

Pada kali ini saya mau share tentang 143. YEN KULA SUMREP, O GUSTI. Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :
143. YEN KULA SUMREP, O GUSTI
( Kidung Pasamuwan Jawi / KPJ / lirik kpj )

Yen kula sumrep, o Gusti, cinawisan margi,
nadyan sisah kadi pundi, kula marek Gusti.

Reff.
 Marek Gusti, marek Gusti,
 marek Paduka, Gusti
 kula sampun sumrep margi
 marek dhateng Gusti.

2. Margi kula sumrep Gusti sangsara ing salib,
   mrih kula kalis antaka, ngurbanken sliranya.

Reff.....


3. Margi kula sumrep Gusti séda krana kula,
   mbekta kawula sadaya mring kamulyan swarga

Reff......

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang 143. YEN KULA SUMREP, O GUSTI

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah https://nasuhafikri.blogspot.com/2018/03/143-yen-kula-sumrep-o-gusti.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top