shrimp tofu soup ( sup udang tahu )

Pada kali ini saya mau share tentang shrimp tofu soup ( sup udang tahu ). Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :


shrimp tofu soup ( sup udang tahu ) recipes:

shrimp tofu soup ( sup udang tahu ) ingredients
150 grams of shrimp, the tail is left, cut back
1 pack of tofu
3 pieces of mushroom, soaked, cut into pieces
25 grams glass noodles
2 stalks lemongrass, sliced ​​oblique
5 pieces of orange leaves,
2 leeks, cut into 1 cm
50 grams of corn, cut in 1 cm
1 block of chicken broth
2 teaspoons salt
1/4 teaspoon ground pepper
1/4 teaspoon sugar
1,500 ml of water

shrimp tofu soup ( sup udang tahu ) seasoning
6 cloves garlic, fried
1 tablespoon dried shrimp, roasted
2 cm turmeric, burned


How to Make shrimp tofu soup ( sup udang tahu )
Boil water, spices, lemon grass and lime leaves to boiling.
Enter putren mushroom and corn. Stir well.
Add shrimp, tofu, chicken broth, salt, and pepper. Cook until done.

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang shrimp tofu soup ( sup udang tahu )

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah http://nasuhafikri.blogspot.com/2013/11/shrimp-tofu-soup-sup-udang-tahu.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top