46. AWIT KATHAH DOSA KULA

Pada kali ini saya mau share tentang 46. AWIT KATHAH DOSA KULA. Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :
46. AWIT KATHAH DOSA KULA
( Kidung Pasamuwan Jawi / KPJ / lirik KPJ )

Awit kathah dosa kula,
mila tansah kemengan
Gusti kang madhangi
manah myang tuking kabingahan

2. Mugi karsa angaksama
ing klepatan kawula.
Tyas kula mugi dadosa
padaleman Paduka.

3. Gusti kang kula ndelaken,
mugi nuntun mring kula.
Kula badhé ngêstokaken
ing sakarsa Paduka.

4. Kula mboten purun malih
karya sekel” Paduka;
badhe tansah tuhu setya,
tresna ing salaminya

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang 46. AWIT KATHAH DOSA KULA

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah http://nasuhafikri.blogspot.com/2018/04/46-awit-kathah-dosa-kula.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top