145.YEN PRAHARANING URIP ANERJANG

Pada kali ini saya mau share tentang 145.YEN PRAHARANING URIP ANERJANG. Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :
145.YEN PRAHARANING URIP ANERJANG
( Kidung Pasamuwan Jawi / KPJ / lirik KPJ )

Yen praharaning urip anerjang,
lan pacobanenyerang ngrusuhi,
mung sajuga pengarep arepmu,
prasetyane Gusti iku tangguh.
Nadyan gunung gunung padha jurug
tengger tengger kabeh padho horeg,
nging kasetyane Gusti ngayomi,
rumeksa; jiwamu tetep teguh.

ngendelna prasetyaning Gusti,
aja nganti uwal rina kalawan wengi.
Singkirna wedi lan kuwatir,
Gusti kang ndarbeni uripmu,
Nadyan gunung - gunung dha gumingsir,
sarta tengger-tengger pada horeg,
nging kasetyane Gusti ngayomi
lan tansah rumeksa rina wengi
lan tansah rumeksa rina wengi.

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang 145.YEN PRAHARANING URIP ANERJANG

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah https://nasuhafikri.blogspot.com/2018/03/145yen-praharaning-urip-anerjang.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top