147. YESUS ROTI PANGURIPAN

Pada kali ini saya mau share tentang 147. YESUS ROTI PANGURIPAN. Dan berjumpa lagi dengan saya di blog Nasuha Blogdan bagi teman teman yang ingin blog ini update terus silahkan berkomentar ya . .. ^_^ Baca juga tentang postingan saya sebelumnya :
147. YESUS ROTI PANGURIPAN
( Kidung Pasamuwan Jawi / KPJ / lirik KPJ )

Yesus Roti Panguripan, tumurun saking swarga,
paring tuwuk kasantosan mring sagung tyang pracaya.

2. Yesus tuking toya gesang, nyegerken nyawa lungkrah,
   cinawisken saliring tiyang ngorong nyandhong berkah.
  
3. Yesus dados margi utami sowan mring sang Rama
   tumrap tiyang kang nglangkungi tutug, gesangnya mulya.
  
4. Yesus Pangen kang utami ngurbanken sariranya
   Kita menda tan bilai, kalis saking antaka.
  
5. Yesus sang Cempening Allah dadya Juru-Wilujeng,
   awit dening wutahing rah, maringi gesang langgeng.
  
6. Yesus pangayoman setya, langgeng ing salaminya.
   Nadyan jagad kongsi sirna, panggah ing pangreksanya.

Sekian blog yang dapat saya bagikan tentang 147. YESUS ROTI PANGURIPAN

. biar tetap update blognya silahkan berkomentar Di Nasuha Blog sekian dari saya permalink untuk post kali ini adalah https://nasuhafikri.blogspot.com/2018/03/147-yesus-roti-panguripan.html

CONVERSATION

0 komentar:

Posting Komentar

Back
to top